Tutti frutti - krem do rąk i paznokci

Cześć kochani!
Najwyższa pora na post kosmetyczny, które w ostatnim czasie sobie odpuściłam, bo czasem nawet od kosmetyków trzeba odpocząć ;)

Tutti frutti - Kiwi & karambola, krem do dłoni i paznokci.





Producent/Marka: Farmona

Waga/Pojemność: 100 ml

Cena: ok 6 zł

Na początek kilka słów z etykiety:



Opakowanie wykonane z miękkiego plastiku, zamknięcie typu klik, szat graficzna bardzo fajna, przyciągająca spojrzenie. Konsystencja kremowa, bardziej maślana, kolor biały ale dopatrzeć się można zieleni (oliwki). Zapach przecudny, orzeźwiający i kwaskowaty.




Po rozsmarowaniu na dłoniach poczujemy przyjemne nawilżenie. Krem dość szybko się wchłania, fajnie nawilża dłonie i pozostawia gładką skórę. Po nałożeniu kremu i umyciu rąk (po jakimś czasie) nie czułam nieprzyjemnego ściągania skóry, więc chroni też przed czynnikami zewnętrznymi. Jak już się wchłonie nie pozostawia na skórze żadnego filmu, a dłonie przyjemnie pachną.
Powiem Wam, że jestem mile zaskoczona tym kremem, nie dość, że jest niedrogi, to jeszcze fajnie działa i z pewnością wypróbuję innych wariantów zapachowych.

Próbowaliście kremów z tej serii?

Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Ogolnie uwielbiam tę firmę za zapach kosmetyków Jak dla mnie są sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria tutti frutti ma świetne zapachy :)
      Polecam jeszcze serię sweet secret ;)

      Usuń
  2. Na zimę idealny. Używałam masełek z tej linii i byłam z nich zadowolona. Kremy jakoś nie wpadły mi wcześniej w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak idealny na nadchodzące chłodniejsze dni :)

      Usuń
  3. Muszę spróbować, ale chyba skuszę się na inny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale w masełku do ciała się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny, masełka również miałam i są świetne :)

      Usuń
  5. Z Farmony miałam kilka kremów do rąk, np. banan z kokosem, daktyle z czymś jeszcze. Kiwi musi pachnieć fanatstycznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam go ostatnio w biedrze i zobaczymy jak się u mnie spisze.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach jest genialny, moja koleżanka ma ten krem

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze ale wypróbuję ciekawi mnie jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wersję pomarańczową ale krem strasznie wysusza mi dłonie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam wersji pomarańczowej, szkoda że się u Ciebie nie sprawdził.

      Usuń
  10. Kocham ich peelingi, jak krem dobry to muszę kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie wiedziałam że mają też kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger