Odliczanie do Gwiazdki z BLOGMAS 2016

Cześć kochani!

Nastał grudzień, jeden z moich ulubionych miesięcy. Pełen przygotowań, radości, uśmiechów, życzliwości, choinek, światełek, podarków i smakowitości.



W grudniu mimo iż mam nawał obowiązków staram się zwolnić by chłonąć tą całą atmosferę, którą kocham. Mam niesamowitą frajdę robiąc z dziećmi ozdoby świąteczne, piekąc, gotując czy szykując prezenty. Nawet wtedy sprzątać lubię i jakoś mam do tego wielką motywację. 

W tym roku postanowiłam wspólnie z dziewczynami odliczać do Gwiazdki i uczestniczyć w wydarzeniu/wyzwaniu BLOGMAS2016.



Będziemy miały do wykonania kilka zadań, do napisania kilka postów czy też zrobienie fajnych zdjęć, a wszystko w grudniowym klimacie.



Mam nadzieję, że mimo wielu obowiązków będziecie na bloga zaglądali, ewentualnie jeśli blogujecie to przyłączycie się do zabawy.

Pozdrawiam!

Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger