Tak smakują święta... BLOGMAS 2017

Grudzień to bardzo smaczny okres. Uwielbiam wszelkie pyszności od tych spotkanych na jarmarkach po te przygotowywane w domu. Nigdy nie pozwoliłabym sobie być na diecie w ten przepyszny czas.

Temat 11 czyli Tak smakują święta



U nas w domu grudzień zdecydowanie smakuje piernikiem i pierniczkami. W końcu robimy je raz do roku! 
Ponad to ma smak pysznego barszczu z uszkami, choć jako dziecko podczas wigilii jadałam zupę owocową z makaronem ;) Rok w którym była w domu zupa rybna, był rokiem cudownym. Zupa ta była dla mnie magiczna, a gdy moja babcia przyrządzała ją w kuchni działy się magiczne rzeczy. Jako dziecko nie miałam pojęcia, że jest to zupa z ryby, a karp który pływał w wannie magicznie z niej znikał. Dziadek w tym czasie zabawiał wnuki i opowiadał grudniowe bajki i śpiewał z nami kolędy. 
Dla mnie nieodzownym smakiem świąt jest również grzaniec, choć w tym roku posmakowałam nalewki na miodzie, która skradła moje serce. 
Jak widzicie mój grudzień jest raczej słodki, bo w życiu nie zawsze tak bywa, a grudniowy czas i brak śniegu za oknem sprawia, że lubię sobie go umilać słodkościami.

Jak smakują Wasze święta? Może macie jakieś smakowe wspomnienia z dzieciństwa?

Pozdrawiam!

Paulina


10 komentarzy:

  1. u mnie też pierniczki rządzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Piernik to wiadomo, taki typowy zapach świąt. Ale pomarańcze! Suszone na kaloryferze pomarańcze, to zawsze mi się kojarzy z okresem świątecznym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcze też! Za moich czasów ciężko dostępne i zazwyczaj jedzone w grudniu :)

      Usuń
  3. Uwielbiam pierniki :) Mogłabym je jeść bez końca :D Życzę zdrowych, spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie, nie znajomi częstowali :) ale mam w planach, kiedyś zrobić.

      Usuń
  5. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger