Warte polecenia świąteczne filmy... czyli BLOGMAS2017

Kategoria która skradła moje serce, gdyż jeśli mnie odwiedzacie regularnie wiecie, że piszę czwartkowe posty filmowe. 

Tak więc, temat 05 to Świąteczne filmy.



Zacznę od filmów o których już pisałam i są godne polecenia na długie grudniowe wieczory. Klikając w tytuł przeniesie Was do recenzji.

1. Family Man - jest to jeden z moich ulubionych, który mogę wałkować bez przerwy. 
2. Kochajmy się od święta - film który trochę zawiódł moje oczekiwania gdyż spodziewałam się lekkiej i przyjemnej gwiazdkowej komedii. 
3. Świąteczna piątka czyli 5 godnych polecenia filmów na grudniowe wieczory.
4. To właśnie miłość czyli grudniowa opowieść o miłości i 10 fajnych historyjek. 

Filmem o którym nie pisałam, a serdecznie polecam jest znany ale nie przez wszystkich lubiany Kevin :) Bez niego nie ma świąt, co roku siadamy i oglądamy go w gronie rodzinnym. Fabuła wszystkim dobrze znana, wiec nie ma co się rozpisywać.

Także 5 to Kevin sam w domu... znajdziecie go tu KLIK.




Jakie są Wasze ulubione gwiazdkowe filmy?

Pozdrawiam!

Paulina

3 komentarze:

  1. To właśnie miłość uwielbiam i mogłabym oglądać bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kevina już w tym roku przerobiłam kilka dni temu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze w święta lecą te same filmy, te same bajki...wszystkie powtarzane od lat, lubie je..ale mogli by inne też wyemitować....
    Kevin to tradycja.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger