Dusigrosz czyli filmowy czwartek

Na ten film polowałam od dawna, nie będę urywać, że w tym roku obejrzałam chyba wszystkie francuskie komedie. Część przypadła mi do gustu, a to jedna z nich.

Dusigrosz




Czas trwania: 1 godz. 29 min

Gatunek: Komedia

Produkcja: Francja

Filmweb: 6,2/10

Rok produkcji: 2016

Filmowy Dusigrosz jest totalną sknerą, wykręca żarówki, bierze prysznic ze stoperem, w domu nie zapala światła tylko korzysta ze światła ulicznych latarni. Z zawodu skrzypek w orkiestrze, dorabiający sobie dawaniem lekcji. Gdy do zespołu dołącza piękna i utalentowana wiolonczelistka, zadurza się ale nie na tyle by zapłacić za kolację na którą ją zaprasza. Pewnego dnia w drzwiach jego domu staje córka. Córka z przeterminowanej prezerwatywy ;)




Dany Boon idealnie nadaje się do tej komedii. Wiecie to taki francuski Jaś Fasola. Początkowo zabawna egzystencja głównego bohatera nabiera rozpędu, okazuję się że ma on jednak dobre serce, a kłamstwa którymi karmił sąsiadów... a zresztą sami musicie to obejrzeć. 
Film lekki, zabawny i z morałem. Polecam

Bez limitów i rejestracji film obejrzycie tu KLIK.

Pozdrawiam!

Paulina

1 komentarz:

  1. Nie słyszałam o tej komedii, chętnie obejrzę. Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger