Iluzja czyli filmowy czwartek

Iluzja czyli filmowy czwartek

Cześć kochani!
Dziś film niebanalny, mający w sobie magię, napięcie i dobrą akcję.


Gatunek: Kryminał, Thriller
Czas trwanie: 1 godz. 55 min
Produkcja: Francja, USA
Filmweb: 7,4/10
Rok produkcji: 2013

Film opowiada o grupie iluzjonistów, najlepszych w swoim fachu, wybranych przez pewną osobę do wykonania pewnych trików. Czyż nie brzmi to intrygująco? ;)



Na film trafiłam przypadkowo, widząc jednak tytuł odpuściłam sobie, no bo jak film o magikach, to musi być totalna bzdura. W końcu się zmobilizowałam do jego obejrzenia, tylko i wyłącznie dzięki obsadzie aktorskiej. Nie będę ukrywać, że to kino od samego początku intryguje i człowiek nie może się oderwać. Oprócz magicznych sztuczek (które są zresztą bardzo widowiskowe) będą też pościgi, zagadki kryminalne i wiele innych scen akcji, które nie pozwolą Wam się na tym filmie nudzić. 
Szczerze polecam i jeśli macie ochotę go obejrzeć, znajdziecie go tu KLIK

Pozdrawiam!

Paulina






Hipoalergiczny żel marki Delia

Hipoalergiczny żel marki Delia

Cześć kochani!
Dziś będzie o ciekawym kosmetyku, nie dość że kosztuje grosze to jeszcze 2w1 czyli czysta ekonomia.

Delia Cosmetics - Hipoalergiczny żel do mycia twarzy i do demakijażu 



Żel jaki jest każdy widzi, konsystencja gęsta, żelowa, która przekłada się na dobrą wydajność, zapach bardzo delikatny dla mnie pachnie świeżością. 
Kosmetyk kupiłam dość dawno, bez promocji i jego cena to nie całe 6 zł za 210 ml (w markecie). 

Kilka słów z etykiety


Muszę przyznać, że sięgnęłam po niego ze względu na opakowanie i zawartość bąbelków, dodatkowym plusem było dla mnie zastosowanie oraz jego łagodność.


Zacznę od tego, że żel myje i oczyszcza twarz, zostawia ją przyjemnie gładką i nawilżoną, nie podrażnia i nie wysusza skóry przy częstym używaniu. Nie musimy się też przejmować gdy kosmetyk niechcący dostanie się do oczu, bo nie podrażnia ich i nie piecze. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to to, że słabo się pieni.
Co się zaś tyczy demakijażu to produkt jest na tyle fajny, że usuwa go za pierwszym  razem (nawet ten wodoodporny) i nie trzeba twarzy szorować i trzeć.

Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do mycia lub demakijażu twarzy?

Pozdrawiam!

Paulina

Pół na pół czyli filmowy czwartek

Pół na pół czyli filmowy czwartek

Cześć kochani! Dziś będzie o filmie który mimo wszystko mile mnie zaskoczył.

Pół na pół




Gatunek: Dramat, Komedia
Czas trwania: 1 godz. 39 min
Produkcja: USA
Filmweb: 7,4
★/10 

Rok produkcji: 2011

Film opowiada o 27 letnim Adamie, który ma poukładane życie, wiecie dobra praca, dziewczyna, kumpel od serce. Jednak boryka się on z bólami kręgosłupa, zwłaszcza po porannym joggingu, gdy udaje się do lekarza diagnoza jest jednoznaczna... Przez chorobę jego życie przewraca się do góry nogami.



Szukając komedii trafiłam właśnie na ten film, wiecie dobrzy aktorzy, to i film powinien być ciekawy. Nie zawiodłam się. Mimo iż jest on dramatem, to przeplatają się w nim zabawne sytuacje,  wszystko za sprawą zwariowanego kumpla (Seth Rogen). Historia jest ciekawie opowiedziana, jest to film na którym nie tylko się wzruszycie i pośmiejecie ale też mile zaskoczycie. 
Jeśli nie mieliście okazji go oglądać znajdziecie go tu: KLIK.

Pozdrawiam!

Paulina 

Pomadka od GlySkinCare

Pomadka od GlySkinCare

Cześć kochani! Dziś będzie o ciekawej pomadce, którą miałam okazję w ostatnim czasie testować dzięki firmie Diagnosis

Argan Oil, lip balm - łagodząco regenerująca pomadka ochronna do ust




Producent/Marka: GlySkinCare

Pojemność/Waga: 4,9 g

Cena: ok 10 zł

Dostępność: Diagnosis.pl

Kilka słów z opakowania



Powiem Wam, że najbardziej w tej pomadce zaskoczył mnie skład oraz design opakowania.



Pomadka o pomarańczowym kolorze na szczęście nie barwi, jej zapach to połączenie olejku arganowego i słodkich migdałów. 
Po aplikacji na ustach, pomadka fajnie je nawilża, zostawia delikatną warstwę ochronną która się nie klei. Jak dla mnie jest to idealny produkt nie tylko na zimę ale również wietrzne dni, gdy moje usta stają się spierzchnięte. 
Póki co wszystkie produkty marki GlySkinCare rewelacyjnie się u mnie spisują.

Mieliście okazję wypróbować już ich kosmetyki?

Pozdrawiam!

Paulina

Głosy czyli filmowy czwartek

Głosy czyli filmowy czwartek

Cześć kochani! Troszkę czasu od ostatniego postu minęło ale już wskakuje na właściwe tory i witam się serdecznie w filmowy czwartek :)

Dziś kino nietypowe i nie każdemu przypadnie ono do gustu, gdyż opowiada historię osoby borykającej się ze schizofrenią. Jeśli jednak dacie mu szanse zobaczycie, że film ma swoje inne oblicze.




Gatunek: Thriller, Komedia kryminalna
Czas trwania: 1 godz. 47 min
Produkcja: Niemcy, USA
Filmweb: 6,2
★/10 

Rok produkcji: 2014 (Polska - premiera 2015)

Film opowiada o młodym chłopaku pracującym jako pakowacz w fabryce, cierpiącym na schizofrenię i skrycie kochającym się w dziewczynie z działu rachunkowości. Tak w skrócie mogę streścić tę opowieść, jednak zaskakujący obrót sprawy całkowicie zaskakuje widza i wciąga w dość specyficzne kino.


Film został sklasyfikowany jako komedia kryminalna, jednak nie zgodzę się z tym, bo film jest czarną komedią. Jeśli go obejrzycie i jesteście zwolennikami takich zakręconych filmów (Martwe zło, Cztery pokoje) sami to stwierdzicie. Fabuła jest niebanalna, wciągająca i zaskakująca, trzeba tylko dać mu szansę. Są momenty gdzie film trzyma w napięciu, jak również takie gdy będziemy szczerzyli się do ekranu. Jednak niech Was to nie zwiedzie, bo film niesie ze sobą przesłanie.

Jeśli jesteście nim zainteresowani, to obejrzycie go (bez limitów, rejestracji i innych zbędnych bzdur) klikając tu KLIK.

Pozdrawiam!

Paulina



O mnie

Moje zdjęcie

Matka dwójki urwisów, szczęśliwa żona i spełniona kobieta. 

Z miłości do... wszystkiego co piękne i kobiece.

Z miłości do... pasji, książek, zakupów, dobrego kina, pysznego jedzenia, dbania o siebie.

Z miłości do... mojego małego świata <3

Google+ Followers

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger