Lizaki z witaminami od 7Pharma

Kto z nas nie lubi lizaków, znacie takich bo ja nie. Lizaki do zdrowych nie należą, jednak w ostatnim czasie miałam okazję testować z dzieciakami lizaki z witaminami marki LILY od firmy 7Pharma.



Kilka słów o lizakach.



Lizaki z witaminami posiadają cztery smaki, a każdy z nich ma inne właściwości. Każdy smak ma inny kolor.

Fioletowy - lizak z zestawem witamin o smaku malinowym.

Pomarańczowy - lizak na dolegliwości lokomocyjne o smaku pomarańczowym.

Różowy - lizak na gardło o smaku malinowym. 

Czerwony - lizak z zestawem witamin o smaku truskawkowym.

Zacznę od tego, że lizaki mają pudrową zbitą konsystencje. Pewnie kojarzycie kiedyś dostępne cukierki w postaci zegarków na rękę lub pudrowych cukierków? Więc to, właśnie to. Mimo iż są słodkie, to nie zawierają cukru. Został on zastąpiony erytrytoylem, którego indeks glikemiczny wynosi zero więc nie zaszkodzi on cukrzykom. Oprócz tego lizaki są produkowane bez laktozy czy glutenu. Czyli coś dla alergików!



Lizaki z zestawem witamin o smaku malinowym oraz smaku truskawkowym. 

W skład wchodzi 10 witamin, między innymi B complex, C oraz E.

Jak wiadomo witaminy są bardzo ważne i ciężko jest je wszystkie dostarczyć w normalnym pożywieniu. Stąd my dorośli uzupełniamy je suplementacją, jeśli chodzi o dzieci to trochę z tym ciężej, bo nie każdy maluch lubi syropki, a taki lizak to fajna sprawa. Więc jak tu się nie skusić?

Przyznam się, że przydały nam się najbardziej podczas anginy i problemów z gardłem. 
Może nie miały jakiegoś mega znieczulającego wpływu podczas bólu ale dzieciaki liżąc je produkowały ślinę przez co gardło było mniej wysuszone. Co za tym idzie mniej je ono bolało i nie kaszlały. 

Sama ich próbowałam, bo jak to zrecenzować i nawet nie spróbować. Podobało mi się to, że nie były za słodkie, nie kleiły zębów (czego nie cierpię), a jeden lizak to tylko 11 kalorii. 

Lizaki truskawkowe poszły w mig, bo moje dzieciaki uwielbiają truskawki. Przyznać muszę, że nie miały chemicznego posmaku, tylko fajny pudrowy. 

Najbardziej obawiałam się lizaków z imbirem. Bo moje chłopaki za nim nie przepadają, jednak lizaki im zasmakowały. Niestety nie mogłam ich przetestować pod kontem choroby lokomocyjnej, gdyż nie mamy z tym problemu. 

Po więcej fachowych informacji odsyłam na stronę producenta 7PHARMA.

Te lizaki to dobra alternatywa dla suplementów diety dla dzieci oraz zwykłych lizaków. 

Mieliście już okazję je wypróbować?

Pozdrawiam!

Paulina


2 komentarze:

  1. Nie znałam tych lizaków,ale podoba mi się pomysł przemycenia witaminek w formie lizaka :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger