My Gift Dna czyli idealne personalizowane prezenty

W ostatnim czasie dzięki współpracy z MyGiftDna miałam okazję zamówić spersonalizowaną deskę. Tytuł postu miał brzmieć Prezent na Dzień Chłopaka, jednak zaraz będzie miesiąc czasu jak to święto było. A co było, a nie jest nie pisze się w rejestr ;)
Wróćmy jednak do mojego zamówienia. 



Z pośród bogatego asortymentu sklepu wybrałam przepiękną deskę do krojenia z Drzewem Rodzinnym. 

Deska jest gruba i konkretna, wykonana z bambusa, a wzorek wycinany jest laserowo.
Dzięki laserowemu wycinaniu każdy detal na desce jest wykonany z precyzyjną dokładnością, a dzięki personalizacji prezent jest wyjątkowy. Więc moja deska jest jedyna w swoim rodzaju. 




Każda z prezentowanych na stronie desek ma wymiary: 25x32,5 cm, więc są one duże. 

Pewnie ciekawi jesteście jak spisuje się taki gadżet. Otóż bambus posiada właściwości antybakteryjne, co jest niezwykle ważne. Nikt nie lubi bakterii. Deska jest duża i ciężka, więc podczas krojenia nie jeździ po blacie kuchennym. Rowki na desce są wykonane w taki sposób, że podczas mycia jej wszystkie nieczystości można dokładnie umyć i nic w nich nie zalega. Jednak producent zachęca by kroić na drugiej stronie deski by nie popsuć wzoru. Co najfajniejsze szybko ona schnie, gdyż ma niski poziom chłonięcia wody. 



Taka pięknie ozdobiona deska z powodzeniem może służyć jako ozdoba w kuchni, bądź deska do podawania jakiegoś dania, podczas wizyty gości. Uwierzcie mi, gościom podczas wizyty oczy wyjdą z zachwytu i będą dopytywali skąd takie cudo. 

Trzeba pamiętać, że przed pierwszym użyciem deskę trzeba przemyć. Najlepiej płynem do naczyń. Później śmiało można ją zakonserwować olejem (jadalnym). Olej należy dokładnie wetrzeć w deskę i poczekać aż się wchłonie w drewnianą strukturę.
Dla tych co nie wiedzą informuję, że pod żadnym pozorem nie należy myć jej w zmywarce.  

Trzeba przyznać, że taka deska to idealny prezent na Dzień Babci i Dziadka, Dzień Kobiet, Dzień ChłopakaMikołajki jak również idealny pomysł Gwiazdkowy. Choć można również taki prezent wręczyć z okazji ślubu czy też rocznicy. 

Jeśli zachwyciła Was moja deska, to klikając tu KLIK przekieruje Was na deski drewniane, grawerowane dostępne w sklepie. 
Dodatkowo składając zamówienie w sklepie możecie od razu zapakować je na prezent, a kurier dostarczy je pięknie zapakowane do adresata. 

Dajcie znać jak Wam się podoba i co sądzicie o takich nietypowych, oryginalnych, spersonalizowanych prezentach.

Pozdrawiam!

Paulina

9 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł na prezent...deska serową osobiście mi się marzy z naszym drzewem genealogicznym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz śmiało taką deskę do serów zamówić na stronie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna deska, aż szkoda używać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo podoba się taki pomysł na prezent, a okazji do wręczenia zawsze jest sporo ;) U mnie myślę, że sprawdziłby się jako prezent dla mamy choćby na gwiazdkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że taka deska z grawerem laserowym nadaje się tylko do powieszenia na ścianie, w kuchni w życiu bym jej nie użyła bo szkoda :P nie mniej jednak dobrze że przejrzałam archiwum bloga i dotarłam do tego wpisu, dzięki temu mam już spis prezentów na Walentynki i Wielkanoc :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z przedmówczynią, też bym powiesiła deskę na ścianie, najlepiej za szkłem, by nikt jej nie dotykał i nie brudził :P nie mniej jednak doceniam każde spersonalizowane prezenty, bo wiadomo że ktoś się postarał, sklep z upominkami gotowymi na pewno ma też coś fajnego, ale wiecie o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger