Zakonnica czyli filmowy czwartek

Dziś film dla fanów horrorów.

Zakonnica 


Gatunek: Horror

Czas trwania: 1 godz. 36 min

Produkcja: USA

Filmweb: 5,7★/10★

Rok produkcji: 2018

Gdzieś w Rumunii stoi zamek w którym mieści się klasztor. Na jego terenie mieszka garstka sióstr, które pilnują by zło się z niego nie wydostało. Gdy dochodzi do przedziwnych zdarzeń i śmierci jednej z zakonnic Watykan wysyła Ojca  Burke by ten zbadał czy miejsce jest jeszcze święte... 





Zakonnica był jednym z filmów, który w tym roku musiałam obejrzeć. Mimo skrajnych opinii zasiadłam do seansu z ciekawością. 
Zamysł filmu był dobry, początkowa historia również, jednak im dalej w las tym więcej "trupów" i to w sensie beznadziejności. Czuję się trochę rozczarowana filmem, a połączenie końcówki z "Obecnością" i wyjaśnienie pewnych wątków jakoś wrażenia na mnie jako widzu nie zrobiło. 
Najważniejsze, że film ma klimat, który wciąga widza, opowiadana historia jest ciekawa. Jest również kilka momentów, które mogą wystraszyć ale to raczej wyskakująca z nicości twarz z efektem "buuuu" niżeli sama fabuła. 

Podsumowując "Zakonnica" nie zachwyca, posiada fajny klimat, ciekawą historię, jednak gdzieś tam po drodze została ona zepsuta. 
Film znajdziecie tu KLIK (oczywiście klikacie na zieloną strzałkę i cierpliwie wyłączacie reklamy, za którymś razem zaskoczy i po kilkuminutowej reklamie pojawi się film).

Dajcie znać czy mieliście okazję go już oglądać. 

Pozdrawiam!

Paulina

4 komentarze:

  1. Oglądałem ten film i muszę przyznać, że nie był najlepszy, ale kilka razy śmiertelnie przerażający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam horrory i podobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio oglądałem świetny horror, który sprawił, że trzymałem się kurczowo swojego fotela przez cały seans!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger