Zgubiłeś? Bez obaw, znajdzie się jeśli masz pod ręką Zgubka

W ostatnim czasie miałam przyjemność testować produkt szczecińskiej marki, o intrygującej nazwie ZGUBEK.

Każda mama dobrze wie, że pewnych rzeczy gubić się nie powinno np. ulubionej maskotki czy niemowlęcego kocyka na spacerze. Przedszkolaki gubią notorycznie, wszystko co się da. Od rajstopek po czapkę. Dzieciom starszym również czasem coś zaginie. Dość powszechnym zjawiskiem jest pozostawianie przez dziecko plecaka w komunikacji miejskiej. Pozostawianie rzeczy czasem zdarza się też dorosłym.

Z rozwiązaniem tego problemu przychodzi nam Zgubek.




Czym jest Zgubek?

Jest to przesympatyczny niebieski stworek ;) 
Tak na poważnie, to innowacyjne i bardzo ciekawe rozwiązanie, dzięki któremu w prosty i szybki sposób odnajdziemy zgubioną rzecz. 

Wystarczy na stronie internetowej zgubek.pl zamówić swój zgubkowy zestaw, a jest ich kilka do wyboru. Zamówienie jest proste, strona czytelna i pokieruje nas krok, po kroku jak je zrealizować. Następnie czekamy, aż listonosz zapuka do drzwi.
Do testowania otrzymałam dwa zestawy po 144 sztuki (72 naprasowanki i 72 naklejki) plus 2 breloczki.



W swoim zestawie oprócz breloków, naklejek i naprasowanek znalazłam instrukcję obsługi Zgubka oraz instrukcję wklejenia naprasowanek. 

Jak działa?

Wystarczy w prosty sposób zeskanować unikalny kod QR za pośrednictwem telefonu. Jeśli nie posiadacie skanera w telefonie, można pobrać aplikację. Później wystarczy zarejestrować się smsem lub meilem. Zajmuje to dosłownie kilka sekund i jest bardzo proste.

Co nam daje?

Pewność, że gdy zgubimy swoją rzecz, a ktoś ją odnajdzie i przeskanuje kod QR zguba wróci do nas.
Dlatego BARDZO WAŻNE jest by o Zgubku dowiedziało się jak najwięcej osób! 

Powiem Wam, że jestem zachwycona pomysłem. Jako mama przedszkolaka, który ma swoje ukochane pluszowe zabawki i zabiera je dosłownie wszędzie. Od razu wzięłam się za znakowanie ich wprasowankami. 
Cieszę się, że moje dane takie jak imię czy nazwisko oraz numer telefonu są chronione, a po zeskanowaniu kodu znalazca ich nie widzi. 


Zgubek nadaje się dla dużych i małych. Przypomnijcie sobie ile razy zgubiliście klucze, a może komuś z Was przytrafiło się zostawić torbę na siłowni. Teraz w prosty i szybki sposób możecie oznaczyć swoje rzeczy, które mogą do Was wrócić jeszcze tego samego dnia!
Plecak Pierworodnego został wyposażony w zgubkowy brelok. Dzięki temu gdy się zapodzieje wystarczy zeskanować z niego kod, a szybko trafi on w jego ręce z powrotem. 



Na próbę, na terenie szkoły zgubiliśmy worek z butami, na którym umieściłam naklejkę z kodem QR. Jeszcze tego samego dnia otrzymałam smsa oraz maila. Dzięki czemu mogłam się umówić ze znalazcą i odebrać naszą zgubę. 



Zgubek egzamin zdał u nas na 5+

Strona na facebooku - KLIK

Strona internetowa - KLIK
Pozdrawiam!


Paulina

7 komentarzy:

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger