Blogmas 2018 czyli blogowe odliczanie do gwiazdki

Witajcie w grudniu!

W tym roku również postanowiłam dołączyć do zabawy zwanej BLOGMAS i będzie to mój 3 raz gdy akcja ma miejsce na blogu. Mam nadzieję, że z roku na rok uda mi się ogarnąć więcej tematów, gdyż są one bardzo ciekawe. Tym razem akcję stworzyła Agnieszka z bloga ZAMARZONA.PL 
Grudzień to fajny okres, mimo iż zabiegany i pełen obowiązków, postaram się go Wam uprzyjemnić i poruszyć jak najwięcej gwiazdkowych tematów.
Oczywiście nie będzie mogło zabraknąć filmowych czwartków, które również będą w świątecznym klimacie. 


W tym roku są aż 24 grudniowe tematy. Wiem, że nie będę w stanie zrealizować wszystkich ale już wiem na które się skusze, a kilka przypadło mi bardzo do gustu. 




Oprócz tego blogmas jest fajną motywacją do robienia zdjęć, które będę wrzucać na mój instagram Z miłości do.
Tematów zdjęciowych jest 12, wolałabym na odwrót, bo łatwiej i szybciej jest zrobić fajne zdjęcia niż sklecić post.


Realizacja postów zdjęciowych może być realizowana zbiorczo na blogu lub w mediach społecznościowych, więc jeśli ktoś nie ma instagrama, a chce się do niej przyłączyć to bez problemu. 

To by było na tyle odnośnie grudniowej akcji. 
Jeśli macie ochotę się przyłączyć to zapraszam tu do grupy KLIK.


Pozdrawiam!

Paulina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ POZOSTAWIONY NA BLOGU. DZIĘKI NIEMU WIEM, ŻE CZYTASZ I ZAGLĄDASZ :)

Obserwatorzy

Copyright © 2014 Z miłości do.... lifestyle , Blogger